Obchodní podmínky
I.ZÁKLADNÍ USTANOVENI
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
Anastasia Ugrenovich
IČ: 05446244
se sídlem: Meziroli 155, 36225 Nova Role
kontaktní údaje:
e-mail: artstudiocarlsbad@email.cz
telefon: +420 727 976 363, +420 727 878 923
(dále jen „dodavatel“)
- Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti dodavatele a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, resp. účastník kurzů, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „objednatel“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce, resp. závazného registračního formuláře dostupného na internetové adrese www.artmoment.cz. (dále jen „webové stránky“).
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
- Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
II.PŘEDMĚT PLNĚNÍ
- Předmětem plnění je zajištění a vedení „workshopa“, jakožto jednorázového kurzu, neboli workshopu pro veřejnost vypsaném na příslušný datum a vymezený časový úsek, nebo na datum a vymezený časový úsek určený pro soukromou akci, na základě e-mailové komunikace s objednatelem (dále jen kurz).
- Workshop (kurz) neslouží k výuce malby, nýbrž rozvíjení tvořivosti a podpory individuální kreativity jedince. Charakteristika kurzů je uvedena, tj. veřejně přístupná na internetových stránkách dodavatele www.artstudiocarlsbad.cz
III.VŠEOBECNÁ UJEDNÁNÍ
- Dodavatel se zavazuje ke splnění uveřejněných podmínek zajištění a vedení workshopa (kurzu) především co do termínu, rozsahu, ceny, kvality plnění a lektorského zajištění.
- Objednatel je povinen řádně a včas za kurz zaplatit a v případě neúčasti dodavatele s dostatečným předstihem kontaktovat.
- Dodavatel má právo rezervaci objednavatele zrušit v případě, že nebude platba provedena do 48 hodin od vytvoření rezervace, nebo v případě, že nebude možné se s objednatelem telefonicky, nebo prostřednictvím e-mailu spojit, a to především z důvodu blokování omezené kapacity kurzu pro ostatní zájemce.
- Dodavatel je povinen na kurzu zajistit potřebné výtvarné potřeby a materiály ke kresbě, malbě a vyhotovení obrazu.
- Objednatel bere na vědomí, že dodavatel není zodpovědný za výsledek malby objednatele na daném kurzu.
- Dodavatel je povinen objednatele řádně informovat o správném a bezpečném zacházení s výtvarnými pomůckami a barvami, které jsou na kurzu k dispozici.
- Objednatel je povinen dodavatele informovat o neúčasti na kurzu malování a to nejpozději 48 hodin před termínem objednaného kurzu. Pouze v takovém případě je možné termín objednaného kurzu odhlásit a zvolit náhradní termín nebo plně stornovat bez storno poplatku. Dodavatel si vyhadzuje právo uplatnit storno poplatek ve výši:
- 50 % ceny kurzu v případě stornování termínu kurzu nejpozději jednu hodinu před plánovaným začátkem kurzu, s uvedením a následným doložením závažného důvodu pro provedené storno; důvod stornování je klient povinen prokázat do 3 dnů ode dne oznámení takového storna, a neprokáže-li jej ve stanovené lhůtě, je povinen zaplatit storno poplatek dle bodu b.
- 100 % ceny kurzu v ostatních případech.
- Objednatel je povinen přijmout plnou odpovědnost za škody způsobené na místě konání při nepozornosti, nezodpovědném chování a nenásledování rad a doporučení lektorů a pořadatelů (dodavatele).
IV.TERMÍN A REALIZACE VÝUKY
- Základní workshop je konán v předem stanoveném termínu. Jedná se o jednorázový kurz v pevně daném časovém rozmezí trvajícím z pravidla 3 hodiny, pokud není předem uvedeno jinak.
- Zahájení kurzu je vždy předem specifikováno v registračním formuláři a na webové adrese dodavatele www.artstudiocarlsbad.cz.
- Dodavatel si vyhrazuje právo posunout zahájení a ukončení kurzu v případě, že je to z technických důvodů nutné.
- Pro případ, že kurz nebude možno ze závažných důvodů zahájit, je dodavatel oprávněn zvolit náhradní způsob zajištění kurzu. Objednatel bude na tuto skutečnost předem upozorněn.
- Dodavatel si vyhrazuje právo zrušit kurz z důvodu nenaplnění minimální kapacity kurzu (minimální počet je 5 osob). Dodavatel je povinen o tomto faktu informovat objednatele nejpozději 1 pracovní den před zahájením kurzu. Dodavatel je povinen nabídnout objednateli náhradní řešení (možnost navštěvovat kurz v jiném termínu, převedení zaplacené částky na individuální jiný termín nebo vrácení zaplacené částky). Zaplacená částka je v tomto případě vratná v plné výši.
- Dodavatel si vyhrazuje právo zrušit kurz z důvodu komplikace rezervace místa konání u třetí strany. Dodavatel je povinen o tomto faktu informovat objednatele nejpozději neprodleně, po obdržení této informace od třetí strany. Dodavatel je povinen nabídnout objednateli náhradní řešení (možnost navštěvovat kurz v jiném termínu, převedení zaplacené částky na individuální jiný termín nebo vrácení zaplacené částky). Zaplacená částka je v tomto případě vratná v plné výši.
V.PLATEBNÍ PODMÍNKY A CENA SLUŽBY
- Cena za příslušný kurz, je určena dle ceníku kurzů dodavatele zveřejněného na internetové adrese www.artstudiocarlsbad.cz a je uvedena v objednávce objednatele v závazném registračním formuláři.
- Cena za příslušný kurzu zahrnuje jeden workshop malování, potřebné výtvarné potřeby a materiály, instrukce k jejich správnému používání a individuální konzultaci. Cena dále zahrnuje jeden nápoj z nabídky dodavatele, zajištěný třetí stranou, (restaurací, kavárnou a podobně) ve kterém je kurz uskutečněný.
- Konzumaci nápojů nad rámec uvedených ve specifikaci kurzu, resp. platebních podmínkách je plně hrazené objednatelem, stejně tak konzumace jídla.
- V případě, že nebude platba provedena do 48 hodin od vytvoření rezervace, dodavatel má právo rezervaci zrušit, z důvodu omezené kapacity.
- Pro urychlení a potvrzení rezervace bude akceptováno potvrzení o již provedené transakci ze strany objednatele na předem uvedený bankovní účet dodavatele.
- Cenu za příslušný kurz je možné uhradit uhradit převodem na účet, nebo využitím dárkového poukazu.
- Platba převodem na účet — Při platbě touto formou budou objednateli poskytnuty potřebné informace pro provedení platby. Následně bude vystavena faktura. Objednatel je povinen dodržet splatnost daňového dokladu. V případě, že bude plátcem právnická osoba, je objednatel povinen uvést IČ a sídlo této právnické osoby.
- Platba dárkovým poukazem — Při platbě dárkovým poukazem je objednatel povinen uvést tuto skutečnost do poznámky registračního formuláře dodavatele a prokázat tento dárkový poukaz odpovědnému pracovníku dodavatele. Poukaz slouží jako platidlo.
3. Platit můžete i v hotovosti na místě. Zároveň je nutné objednávku na workshop provést online přes web artstudiocarlsbad.cz s poznámkou - platba v hotovosti.
VI.DÁRKOVÝ POUKAZ
- Dárkový poukaz umožňuje jeho majiteli během doby platnosti poukazu navštívit vybraný kurz.
- Doba platnosti dárkového poukazu je 6 měsíců. Platnost lze prodloužit za poplatek stanovený dodavatelem.
- Cena dárkového poukazu se odvíjí od místa konání a typu poukazu a vždy se řídí aktuální nabídkou zveřejněnou na adrese www.artstudiocarlsbad.cz.
- Dárkový poukaz objednavatel získá v elektronické podobě na e-mail, který uvede v závazném registračním formuláři. Objednavatel si může zvolit navíc i tištěnou variantu poukazu. V takovém případě se cena poplatku za tištěnou variantu odvíjí od způsobu dopravy zvolené objednavatelem.
- Dárkový poukaz není možné vrátit ani vyměnit za peníze.
VII.REKLAMACE
- Pokud je objednatel nespokojen s kvalitou výuky, je povinen dodavatele o této skutečnosti informovat osobně, některého z pořadatelů, nebo na kurzu přítomnou lektorku, nebo písemně např. emailem či prostřednictvím reklamačního formuláře, který je na vyžádání dostupný od dodavatele (lze zaslat e-mailem).
- Reklamaci kurzu lze uplatnit nejpozději do začátku třetího bloku kurzu, přesněji třetí započaté hodiny od zahájení kurzu, čehož si je objednatel vědom a s tímto souhlasí. Pokud klient zmeškal první bloky kurzu, nebude lhůta pro uplatnění reklamace posunuta. Nároky plynoucí z odpovědnosti za vady zanikají, jsou-li uplatněny opožděně.
- Dodavatel obdržení reklamačního formuláře v elektronické podobě potvrdí nejpozději do 2 pracovních dnů.
- Dodavatel si vyhrazuje právo přezkoumat důvody reklamace a v případě, že ji shledal za oprávněnou, navrhnout objednateli řešení, např. v podobě umožnění účasti v jiném termínu, případně vrácení zaplacené ceny objednateli – volba takového řešení je vždy na dodavateli (ve všech případech se jedná o navrácení adekvátní části kurzovného, tj. po odečtení částky za již uskutečněné bloky, resp. čas kurzu).
- Dodavatel, respektive jím pověřený pracovník, se zavazuje rozhodnout o reklamaci ihned, je-li to možné, nebo do 5 pracovních dnů. Ve složitých případech, kdy je třeba prověřit důvody reklamace např. formou distribuce dotazníků spokojenosti ostatním účastníkům kurzu, provedení hospitace v kurzu, konzultace s daným lektorem apod., rozhodne dodavatel nejpozději do 4 týdnů od dne doručení reklamace.
- Jako relevantní důvod reklamace nebudou uznány překážky vzniklé na straně objednatele. Jedná se tak především o změnu časových možností, ztrátu důvodu k navštěvování kurzu s ohledem na změnu okolností, za nichž se objednatel přihlásil.
- Jako relevantní důvod reklamace nebude rovněž uznáno zrušení hodiny ze strany dodavatele. Dodavatel se však zavazuje zajistit náhradní termín kurzu.
- Dodavatel neodpovídá za nesplnění povinností vyplývajících ze smlouvy, k nimž došlo následkem vyšší moci.
- Objednatel si je svých povinností vyplývajících pro něj z tohoto odstavce VOP vědom, souhlasí s nimi a zavazuje se je dodržovat.
- Žádost o změnu objednávky jakož i odstoupení od smlouvy musí objednatel odeslat objednateli vždy písemně, tj. e-mailem. Žádost o změnu objednávky je považována za přijatou, pokud dodavatel písemně potvrdil její obdržení. Dodavatel se zavazuje přijetí potvrdit nejpozději do 24 hodin od obdržení.
- Objednatel, který uzavřel kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
VIII.OSOBNÍ ÚDAJE OBJEDNATELE
Všechny informace, které objednatel při spolupráci s dodavatelem uvede, jsou důvěrné a bude s nimi tak zacházeno. Pokud objednatel nedá prodávajícímu písemné svolení, údaje o objednateli nebude prodávající jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma e-mailové adresy, na kterou mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje zákon, pokud není vysloveně odmítnut. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení) odhlásit. E-mailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami.
X.MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
XI.ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Pokud tyto VOP ani ujednání smluvních stran nestanoví jinak, řídí se právními vztahy mezi smluvními stranami příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 01.01.2023.